Ανανέωση για τα Subaru WRX & WRX STI

Η Subaru ανανεώνει τα κορυφαία Impreza και πειράζει την εμφάνισή τους, το εσωτερικό, την ανάρτηση, το κιβώτιο και το τιμόνι, από την άλλη όμως αφήνει ανέπαφα τα μοτέρ τους.

Παρότι έχει παρουσιαστεί η νέα γενιά του Subaru Impreza, τα WRX και WRX STI συνεχίζουν να διατίθενται βασιζόμενα πάνω στο προηγούμενο μοντέλο (αναμένεται η νέα τους γενιά να παρουσιαστεί του χρόνου), εξ ου και η ιαπωνική φίρμα προβαίνει σε μια ανανέωσή τους, για να τα διατηρήσει «φρέσκα».

Έτσι λοιπόν, αρχικά και σε ό,τι αφορά στην εξωτερική τους εμφάνιση, τα ανανεωμένα Subaru WRX και WRX STI διαθέτουν μια νέα γρίλια, μεγαλύτερους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και νέους τροχούς.

Στο εσωτερικό, η Subaru έχει ενισχύσει την ποιότητα των υλικών, προσφέρει νέες χειρολαβές θυρών, πίσω υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες, ενώ έχει βελτιώσει και την ηχομόνωση. Υπάρχει ακόμη μια νέα οθόνη για το σύστημα πολυμέσων στις 5,9 (από 4,3 ίντσες), αλλά και περισσότερα στάνταρ στοιχεία εξοπλισμού.

Αλλαγές συναντάμε και στην ανάρτηση, με νέο set-up στο WRX, βελτιωμένη ηλεκτρομηχανική κρεμαγιέρα, αλλά και καλύτερο κούμπωμα των σχέσεων στο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Επίσης, το WRX μπορεί να λάβει πλέον και το νέο πακέτο Performance με κόκκινες δαγκάνες φρένων, αναβαθμισμένα τακάκια, αλλά και σπορ καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση της Recaro.

Αντίστοιχες αλλαγές έχουμε και στην ανάρτηση του WRX STI, που περιλαμβάνει και αναβαθμισμένα φρένα με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 2πίστονες πίσω, αλλά και μεγαλύτερους δίσκους. Επίσης, το σύστημα DCCD που χρησιμοποιούσε μηχανικό και ηλεκτρικό μπλοκέ διαφορικό, πλέον είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο για πιο γρήγορη απόκριση.


Στους κινητήρες, παραμένει ο 2λιτρος turbo boxer στο WRX με 268 άλογα και 6άρι μηχανικό ή αυτόματο Sport CVT κιβώτιο, αλλά και ο 2,5 λίτρος turbo boxer στο Subaru WRX STI με 305 άλογα. Αμφότερα τα μοτέρ συνδυάζονται με τη γνωστή τετρακίνηση Symmetrical AWD της Subaru.
TAG