Όλα τα στοιχεία και λεπτομέρειες του νέου Suzuki Swift

Παρουσιάστηκε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο Suzuki Swift στην Ευρωπαϊκή του έκδοση, το οποίο έρχεται βασισμένο σε νέο πλαίσιο, με πιο compact διαστάσεις, αλλά και με αποκλειστικά κινητήρες βενζίνης.

Το νέο Suzuki Swift βασίζεται λοιπόν πάνω στη νέα πλατφόρμα «Heartech» της ιαπωνικής φίρμας, που το βοηθά να μειώσει το βάρος του (μόνο από 890 κιλά), ενώ αναπροσαρμόζει και τις διαστάσεις του.

Ειδικότερα, με μήκος 3.840 χλστ., το νέο Swift είναι πιο κοντό κατά 10 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο, αλλά και με χαμηλότερο ύψος κατά 15 χλστ. Το πλάτος και το μεταξόνιο έχουν αυξηθεί κατά 40 και 20 χλστ. αντίστοιχα.

Με βάση αυτές τις διαστάσεις αλλά και λόγω της χαμηλότερης τοποθέτησης των καθισμάτων στο εσωτερικό, η Suzuki ανακοινώνει ότι το νέο Swift προσφέρει περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών και για τους ώμους τους. Επίσης, το πορτ-μπαγκάζ έχει μεγαλώσει και φθάνει πλέον στα 254 λίτρα.

Στο πεδίο της σχεδίασης, οι εικόνες του νέου Swift μας δείχνουν ότι η Suzuki επένδυσε σε ένα σχήμα που δείχνει ως συνέχεια αυτού των προηγούμενων Swift. Στοιχεία όπως οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές, είναι νέα για το μοντέλο.

Περνώντας στο εσωτερικό, εκτός από τους χώρους για τους οποίους μιλήσαμε, η όλη εικόνα κρίνεται λιτή και με απλές και απέριττες γραμμές. Ξεχωρίζει το νέο τριάκτινο τιμόνι, αλλά και η κονσόλα που στρέφεται ελαφρώς προς τον οδηγό φιλοξενώντας και την απαραίτητη πλέον οθόνη αφής (7 ιντσών) για το σύστημα πολυμέσων.

Στους κινητήρες, η Suzuki θα προσφέρει το νέο Swift με δύο γνωστά της βενζινοκίνητα μοτέρ, τον 1.000άρη 3κύλινδρο turbo άμεσου ψεκασμού των 115 ίππων και 170 Nm ροπής, αλλά και τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό των 90 ίππων.

Υπάρχει επιπλέον και το γνωστό από άλλα μοντέλα της εταιρείας, «ήπιο» υβριδικό σύστημα κίνησης SHVS, που προσφέρει ηλεκτρική ενέργεια για να υποβοηθήσει τον turbo κινητήρα στο ξεκίνημα και σε μια επιτάχυνση, αντλώντας την ενέργεια αυτή από σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.

Διαθέσιμη τέλος μαζί με τον 1.200άρη κινητήρα θα είναι και μόνιμη τετρακίνηση, που στέλνει αυτόματα ποσοστό της ροπής και στους πίσω τροχούς όταν απαιτείται.


Για πρώτη φορά επίσης σε μοντέλο της Suzuki, υπάρχουν κάμερα και laser που σκανάρουν το τμήμα εμπρός του αυτοκινήτου, ώστε μέσω αυτών να μπορούν να λειτουργήσουν συστήματα όπως αυτόνομη πέδηση, προειδοποίησης εξόδου από τη λωρίδα κ.ο.κ.
TAG