Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν επίσημα από την εταιρεία, η Subaru κατάφερε την προηγούμενη χρονιά να πουλήσει σχεδόν 1.000.000 τετρακίνητα αυτοκίνητα και να αναδειχθεί αυτή ως η πρώτη μάρκα στα 4Χ4 παγκοσμίως.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZvxZWVLeRJActfDq3uwXBOXT9Cv8IuFoTJNSYcbQxB0JswTgcgLbqTHlvyac9xMyZ8uBWvHCIYlqUj5Z1l5o3eUX8qHmqtok1TAIVg2_0_moJCeWDuFKgt2s9Ru1DU-o0D3i1-otlkg/s320/STI+RA.jpg)
Για την εταιρεία, η πιο σημαντική αγορά της παγκοσμίως παραμένουν οι Η.Π.Α., εκεί όπου πωλήθηκε το 60% των τετρακίνητων αυτοκινήτων της.
Στην Ευρώπη, η Subaru δεν τα πάει καλά, αφού κάτω από 50.000 νέα μοντέλα της πωλήθηκαν τον περασμένο χρόνο, όσα δηλαδή πουλάει στις Η.Π.Α. σχεδόν σε ένα μήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου