Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν επίσημα από την εταιρεία, η Subaru κατάφερε την προηγούμενη χρονιά να πουλήσει σχεδόν 1.000.000 τετρακίνητα αυτοκίνητα και να αναδειχθεί αυτή ως η πρώτη μάρκα στα 4Χ4 παγκοσμίως.

Για την εταιρεία, η πιο σημαντική αγορά της παγκοσμίως παραμένουν οι Η.Π.Α., εκεί όπου πωλήθηκε το 60% των τετρακίνητων αυτοκινήτων της.
Στην Ευρώπη, η Subaru δεν τα πάει καλά, αφού κάτω από 50.000 νέα μοντέλα της πωλήθηκαν τον περασμένο χρόνο, όσα δηλαδή πουλάει στις Η.Π.Α. σχεδόν σε ένα μήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου