Τον λόγο για τον οποίο δεν επέλεξε τελικά η Honda να προσφέρει το νέο Civic Type R και με αυτόματο κιβώτιο, αποκάλυψε ο κ. Yuji Matsumochi, Project Leader του νέου Honda Civic.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhanjA-uG2Gl45u_u_NnbuQqN3g-3NJaHkvtEhTv-5oqmBilaIlmFbYZL0wADnweEZx03Q46R3w4HdTOoH0APN89rPWamjxVovyWWjTAwAMLu1uwLNvIUg5jbkPNRoCRHXFxWifk0gUNy0/s320/Type+R3+sp.jpg)
Ο κ. Matsumochi τόνισε επίσης ότι λόγω της υψηλής ροπής του μοτέρ (400 Nm), θα χρειαζόταν έτσι κι αλλιώς ένα βαρύ αυτόματο κιβώτιο, με μετατροπέα ροπής, CVT ή διπλού συμπλέκτη, βαραίνοντας αρκετά το εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου.
Πλέον με τις δηλώσεις αυτές του υπευθύνου της Honda μπαίνει τέλος και στις φήμες που έλεγαν ότι για πρώτη φορά ενδέχεται η ιαπωνική εταιρεία να προσφέρει το Civic Type R και με αυτόματο κιβώτιο, ώστε να κερδίσει περισσότερους πελάτες σε αγορές όπως οι Η.Π.Α.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου