Τον λόγο για τον οποίο δεν επέλεξε τελικά η Honda να προσφέρει το νέο Civic Type R και με αυτόματο κιβώτιο, αποκάλυψε ο κ. Yuji Matsumochi, Project Leader του νέου Honda Civic.

Ο κ. Matsumochi τόνισε επίσης ότι λόγω της υψηλής ροπής του μοτέρ (400 Nm), θα χρειαζόταν έτσι κι αλλιώς ένα βαρύ αυτόματο κιβώτιο, με μετατροπέα ροπής, CVT ή διπλού συμπλέκτη, βαραίνοντας αρκετά το εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου.
Πλέον με τις δηλώσεις αυτές του υπευθύνου της Honda μπαίνει τέλος και στις φήμες που έλεγαν ότι για πρώτη φορά ενδέχεται η ιαπωνική εταιρεία να προσφέρει το Civic Type R και με αυτόματο κιβώτιο, ώστε να κερδίσει περισσότερους πελάτες σε αγορές όπως οι Η.Π.Α.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου