Νέο RS4: Ο οικογενειακός "πύραυλος" της Audi επιστρέφει!

Το Audi RS4 επανέρχεται μετά από μια 3ετία, για να προκαλέσει και πάλι τους λάτρεις των στέισον υψηλών επιδόσεων της μάρκας.
Για την Audi, η κατασκευή στέισον οχημάτων υψηλών επιδόσεων έχει πλέον γίνει παράδοση. Από το θρυλικό Audi RS2 του 1994 και μέχρι την πρώτη γενιά του RS4 το 1999 και τη δεύτερη το 2005, η εταιρεία από το Ίνγκολσταντ έχει να επιδείξει μια σειρά από αγωνιστικών καταβολών μοντέλα σε αμάξωμα οικογενειακών αναγκών. Και πλέον, σε λίγες ημέρες στις αρχές του Μάρτη, θα υποδεχτούμε την τρίτη γενιά του Audi RS4, η οποία θα συνεχίσει αυτή την παράδοση.

Οι αισθητικές αλλαγές έχουν προσδώσει περισσότερη
επιθετικότητα στο στέισον αμάξωμα του νέου RS4.
Η δεύτερη γενιά του Audi RS4 είχε αποσυρθεί από την αγορά το 2009 και μέχρι σήμερα δεν υπήρξε ξανά στη γκάμα της μάρκας, αφού η Audi είχε αποφασίσει να παρουσιάσει την έκδοση RS του κουπέ A5 (RS5). Η επιστροφή λοιπόν μετά από μια 3ετία του RS4, θα το δει να χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με το Audi RS5. Πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό V8 βενζινοκινητήρα των 4,2 λίτρων, με απόδοση 450 ίππων στις 8.250 σ.α.λ. και ροπή 430 Nm διαθέσιμη μεταξύ 4.000 και 6.000 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό συνεργάζεται με το 7άρι S Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Audi, το οποίο στέλνει τη δύναμη και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.

Από πλευράς επιδόσεων, η Audi υπόσχεται ότι το νέο Audi RS4 φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 4,7 δλ., ενώ η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Προαιρετικά προσφέρεται και η έκδοση χωρίς τον ηλεκτρονικό κόφτη, με τελική ταχύτητα 280 χλμ./ώρα. Και ύστερα από αυτά, για όσους ενδιαφέρονται για την κατανάλωση, η Audi ανακοινώνει μέση τιμή 11 λτ. ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής.

Πολεμική η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Προσέξτε τα
μπάκετ καθίσματα και το flat-bottom τιμόνι.
Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του νέου Audi RS4 θα ξεχωρίσουμε το νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης με μεταβαλλόμενη υποβοήθηση, την χαμηλωμένη κατά 20 χλστ. ανάρτηση και το νέο πακέτο ενισχυμένων φρένων με εμπρός δίσκους 365 χλστ. Οι τροχοί έχουν μεγαλώσει στις 19 ίντσες με ελαστικά 265/35, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και ακόμη πιο χαμηλό προφίλ (265/30) με ζάντες 20 χλστ. Αισθητικά, έχει προστεθεί αρκετός δυναμισμός στο γνωστό αμάξωμα του Audi A4 Avant, με τον επιθετικό εμπρόσθιο προφυλακτήρα, τα περιμετρικά σπόιλερ και το διαχύτη με τις διπλές απολήξεις πίσω, να ξεχωρίζουν. Και σε επίπεδο διαστάσεων, το ολοκαίνουργιο Audi RS4 είναι 20 χλστ. μακρύτερο από το A4 Avant και 24 χλστ. πιο πλατύ.





TAG