Έτοιμη για τις πίστες η νέα Porsche Cayman GT4 Clubsport

Η νέα Porsche Cayman GT4 Clubsport έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση.
Η αγωνιστική εκδοχή της Porsche Cayman GT4 είναι έτοιμη για τις πίστες, με κινητήρα 385 ίππων, χαμηλό βάρος και αγωνιστικό στήσιμο.

Το μοτέρ των 385 ίππων της «απλής» Porsche Cayman GT4
παραμένει και στην αγωνιστική έκδοση.
Η νέα Porsche Cayman GT4 Clubsport προορίζεται αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση και είναι διαθέσιμη άμεσα στην Ευρώπη με τιμή 110.000 ευρώ. Μάλιστα, από  το 2016 η Porsche θα την ομολογκάρει για να μπορεί να πάρει μέρος σε διάφορους αγώνες ανά τον κόσμο όπως το VLN Long Distance Championship Nürburgring, η σειρά αγώνων SRO GT4, αλλά και το αμερικάνικο Pirelli GT3 Cup Trophy. Φυσικά, το αυτοκίνητο βασίζεται πάνω στην «απλή» Porsche Cayman GT4, φέροντας τον ίδιο 3,8 λίτρων 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 385 ίππων, που βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Το κιβώτιο είναι ένα διπλού συμπλέκτη με χειριστήρια στο τιμόνι και μηχανικό πίσω μπλοκέ διαφορικό, ειδικά εξελιγμένο για αγωνιστική χρήση. 

Το πολεμικό εσωτερικό περιλαμβάνει όλα τα στάνταρ ασφαλείας.
Αρκετές αλλαγές έχουμε και στο τεχνικό κομμάτι, αφού ο πιο ελαφρύς εμπρός άξονας και η πίσω ανάρτηση έρχονται από την αγωνιστική Porsche 911 GT3 Cup. Ενισχυμένα είναι και τα φρένα, με δίσκους 380 χλστ., 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Αλλαγμένο είναι και το ηλεκτρομηχανικό τιμόνι. Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στον περιορισμό του βάρους ώστε να κρατηθεί λίγο πιο κάτω από τα 1.300 κιλά, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει κλωβός ασφαλείας και αγωνιστικό μπάκετ κάθισμα. Η βασική έκδοση διαθέτει ρεζερβουάρ 90 λίτρων, με ένα έξτρα ρεζερβουάρ 70 ή 100 λίτρων να είναι διαθέσιμο. Τα αγωνιστικά ελαστικά τέλος της Michelin συνδυάζονται με ειδικές ενισχυμένες ζάντες 18 ιντσών εμπρός-πίσω.
TAG