Δυναμική επίθεση προς τα ηλεκτρικά από το Group VW, με τους Γερμανούς να
θέτουν ως στόχο τα 1.000.000 αυτοκίνητα το χρόνο μέχρι το 2025, θέλοντας να
ξορκίσουν το κακό από τα Σκάνδαλα ρύπων (CO2 και NOx)
των diesel μοντέλων
τους.
Οι λόγοι αυτής της στροφής προς τα ηλεκτρικά έχουν να κάνουν
και με τους περιορισμούς στις εκπομπές CO2 συνολικά των μοντέλων του Group, που τίθενται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και από την
Κίνα.
Φυσικά, για να επιτύχει τον στόχο των 1.000.000 ηλεκτρικών
αυτοκινήτων το χρόνο, το Group VW
θα εξαπλώσει τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών και των υβριδικών plug-in (φόρτιση από πρίζα) μοντέλων του, με τουλάχιστον άλλα 20 νέα
μοντέλα του είδους.
Αυτή τη στιγμή οι πωλήσεις των τριών ηλεκτρικών (VW e-up!, e-Golf, Audi e-tron) και των έξι υβριδικών plug-in (VW Golf GTE, Passat GTE,
Audi A3 e-tron, Q7 e-tron, Porsche Panamera S E-Hybrid και Cayenne S E-Hybrid) μοντέλων του Group είναι χαμηλές, με το 2016 να
αναμένεται να κλείσει στις 103.000 πωλήσεις.
Όμως, από εδώ και πέρα το νούμερο αυτό θα αυξηθεί, από τη
στιγμή που η νέα MEB πλατφόρμα του VW Group,
η πρώτη ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα μπει στην παραγωγή, επιτρέποντας το
χτίσιμο πάνω της μιας σειρά νέων μοντέλων του είδους με μειωμένο κόστος.
Στην όλη επιτυχία των μελλοντικών ηλεκτρικών της VW, ρόλο αναμένεται να παίξει
και η αύξηση της αυτονομίας τους με μια φόρτιση, που θα βοηθήσει την
πρακτικότητά τους, ξεκινώντας από το VW e-Golf,
το οποίο στα τέλη του 2016 θα έρθει με περισσότερη αυτονομία .
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου