Αυτό το Audi S1 είναι ένας μικρός πύραυλος!

Μπορεί το A1 να είναι ένα από τα λίγα μοντέλα της Audi που δεν έχει κορυφαία RS έκδοση, όμως η γερμανική B&B Automobiltechnik διορθώνει αυτή την... παράλειψη, προσφέροντας το κορυφαίο στάδιο βελτίωσης με 380 άλογα για το μικρό γερμανικό μοντέλο.

Πρόκειται για το top από τα 5 στάδια βελτίωσης που έχει εξελίξει ο βελτιωτικός οίκος για το Audi S1, το οποίο αυξάνει την ισχύ του 2λιτρου TFSI βενζινοκινητήρα από τα 231 εργοστασιακά άλογα, στα 380. Αντίστοιχο είναι το όφελος και στη ροπή, η οποία εκτοξεύεται στα 540 Nm από 370 από το εργοστάσιο.

Στο πεδίο των επιδόσεων, υπάρχει αρκετή βελτίωση, αφού το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα, αγγίζοντας έτσι τις επιδόσεις κορυφαίων μοντέλων όπως του Audi RS3 των 367 ίππων ή της Mercedes-AMG A 45 των 381 ίππων. Για το 0-200 χλμ./ώρα το βελτιωμένο Audi S1 θέλει μόνο 16,8 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 285 χλμ./ώρα.

Εκτός τώρα του κινητήρα, η B&B Automobiltechnik προσφέρει και πιο σπορ ελατήρια στην ανάρτηση με χαμήλωμα 35 χλστ., ενισχυμένα φρένα με 342 χλστ. εμπρός αεριζόμενους δίσκους, αλλά και νέους τροχούς 18 ιντσών.

Στο ταμείο, το κόστος για τη βελτίωση του κινητήρα είναι 10.000 ευρώ. Η ανάρτηση κοστίζει μόνο 298 ευρώ, ενώ τα φρένα 3.295 ευρώ και οι τροχοί άλλα 2.298 ευρώ. Συνολικά, το full πακέτο αγγίζει τα 16.000 ευρώ.
TAG