Η Toyota αποκαλύπτει πλήρως το νέο crossover C-HR

Με πολύ μοντέρνα εμφάνιση, κινητήρες 116 και 122 ίππων και διαστάσεις μικρομεσαίου crossover παρουσιάζεται το Toyota C-HR.
Ύστερα από την επίσημη πρώτη του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο, η Toyota έδωσε τελικά χθες στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία και φωτογραφίες του νέου της crossover C-HR, που θα δούμε στην Ελλάδα στα τέλη της χρονιάς.

Με μήκος αμαξώματος 4.360 χλστ. και μεταξόνιο 2.640 χλστ.,
το Toyota C-HR τοποθετείται απέναντι στο Nissan Qashqai.
Κατ’ αρχάς θα πρέπει να τονιστεί ότι με μήκος στα 4.360 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.555 χλστ. και μεταξόνιο 2.640 χλστ., το νέο Toyota C-HR είναι μεγαλύτερο από αυτό που περιμέναμε και δεν τοποθετείται στην κατηγορία των compact SUV, αλλά σε αυτή των μικρομεσαίων, όντας απευθείας αντίπαλος του Nissan Qashqai.

Η σχεδίαση του 5θυρου αμαξώματος ξεχωρίζει για τις πολύ
μοντέρνες του γραμμές, με «κρυμμένες» πίσω χειρολαβές.
Εξωτερικά τώρα, το νέο μοντέλο της Toyota όπως έχουμε ξαναγράψει, διαθέτει ένα αμάξωμα με άκρως ελκυστική σχεδίαση και σε κουπέ στυλ, με «έντονο» εμπρόσθιο τμήμα, κρυμμένες πίσω χειρολαβές και πολύ μοντέρνα πίσω φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό, η Toyota κατά τα γνωστά πρότυπά της προσφέρει μια λιτή και εργονομική σχεδίαση, με «μισή» κονσόλα που στρέφεται προς τον οδηγό και μεγάλη, 8 ιντσών οθόνη αφής για το διευρυμένων δυνατοτήτων σύστημα πολυμέσων. Εντύπωση προκαλεί και ο μικρός σε μέγεθος επιλογέας ταχυτήτων.
Καθαρές οι γραμμές στο εσωτερικό με άρχουσα την ψηφιακή
οθόνη 8 ιντσών στο πάνω τμήμα της κεντρικής κονσόλας.

Στο πεδίο της απτής ποιότητας, η ιαπωνική εταιρεία τονίζει ότι το εσωτερικό του C-HR θα προσφέρει μια premium αίσθηση στους επιβάτες του, μέσω και της παρουσίας ακριβών δερμάτων και υψηλής ποιότητας επενδύσεων. Οι χώροι αναμένεται να βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα και το πορτ-μπαγκάζ έχει αρκετά καλή χωρητικότητα 370 λίτρων.

Η κονσόλα στρέφεται προς τον οδηγό, προς όφελος της
εργονομίας. Ξεχωρίζει ο μικρός λεβιέ των ταχυτήτων.
Θέλοντας μάλιστα να τονίσει τα επίπεδα ασφαλείας του νέου της μοντέλου, η Toyota θα προσφέρει στάνταρ το πακέτο συστημάτων ασφαλείας Safety Sense, όπου μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται σύστημα προειδοποίησης για σύγκρουση, ενεργό cruise control, προειδοποίηση ακούσιας εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων κ.α.

Στους κινητήρες, το νέο C-HR δεν θα έχει diesel έκδοση στη γκάμα του και για αυτό η Toyota θα το προσφέρει σαν υβριδικό, με σύστημα που αποτελείται από έναν 1,8 λτ. βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 122 ίππων. Η μέση κατανάλωση είναι μόνο 3,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 85 γρ./χλμ. (χωρίς τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα).

Διαθέσιμη θα είναι και η έκδοση με 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα 116 ίππων και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Στην πρώτη περίπτωση το C-HR θα είναι αποκλειστικά δικίνητο, ενώ στη δεύτερη θα υπάρχει και επιλογή για τετρακίνηση. Η μέση κατανάλωση είναι από 5,7 λτ./100 χλμ.

Το νέο Toyota C-HR αναμένεται στη χώρα μας μέχρι τα τέλη της χρονιάς. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Σαγγάρια της Τουρκίας και προς το παρόν, δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές οι τιμές του.
TAG