Νέα Audi A5 Sportback και S5 Sportback με κινητήρες έως 354 ίππους

Σχεδόν 3 μήνες μετά την αποκάλυψη της νέας γενιάς του κουπέ A5, η Audi παρουσιάζει και τη νέα γενιά του A5 Sportback και του S5 Sportback, που θα κάνει το ντεμπούτο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Το νέο μοντέλο βασίζεται πάνω στο κουπέ A5 έχοντας όμως ένα 5θυρο αμάξωμα με πίσω τμήμα όπου η οροφή πέφτει πάνω στον ελαφρώς ανασηκωμένο πίσω όγκο, δημιουργώντας την αίσθηση ενός 4πορτου κουπέ.

Σχεδιαστικά, οι γραμμές δανείζονται από το A5 Coupe με ίδιο εμπρόσθιο τμήμα, όπου το μόνο που αλλάζει μεταξύ των δύο μοντέλων είναι η σχεδίαση του χώρου για τους προβολείς ομίχλης. Στο πλάι υπάρχουν νέες ποδιές, πίσω τα φώτα είναι μεγαλύτερα, ενώ στο πίσω καπό υπάρχει και μια ενσωματωμένη αεροτομή.

Στα υπόλοιπα στοιχεία του νέου A5 Sportback, λόγω της νέας πλατφόρμας MLB πάνω στην οποία βασίζεται, το αυτοκίνητο έχει μακρύτερο μεταξόνιο (2.824 χλστ., +14 χλστ.), με τους χώρους για τους επιβάτες να είναι καλύτεροι από πριν και το πορτ-μπαγκάζ να παραμένει στα 480 λίτρα. Μειωμένο έως και 85 κιλά είναι το βάρος.

Στους κινητήρες, τα μοτέρ είναι ίδια με αυτά του A5 Coupe, με βενζινοκινητήρες 2,0 λτ. TFSI 190 και 272 ίππων, diesel 2,0 TDI (190 PS) και 3,0 TDI (218 και 286 PS), αλλά και το κορυφαίο Audi S5 Sportback των 354 ίππων. Θα υπάρχει και έκδοση g-tron με φυσικό αέριο και 2λιτρο TFSI κινητήρα 170 ίππων.

Ανάλογα με τον κινητήρα, η Audi θα προσφέρει εκδόσεις με κίνηση στους 2 ή και στους 4 τροχούς, ενώ τα κιβώτια θα είναι 6άρι μηχανικό, 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη ή 8άρι αυτόματο.

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση του ταμπλό έρχεται απευθείας από το αντίστοιχο τμήμα του A5 Coupe, με οθόνη 7,0 ή 8,3 ιντσών στο πάνω τμήμα της κονσόλας, μακρόστενους αεραγωγούς, αλλά και τον εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit μεγέθους 12,3 ιντσών.

Υπάρχουν τέλος και πολλά νέα συστήματα τεχνολογίας, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει το ενεργό cruise control με σύστημα που σταματά και ξεκινά αυτόματα το αυτοκίνητο σε ταχύτητες έως 65 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να κοντρολάρει αυτόματα και το τιμόνι, δίνοντας έτσι μια «αύρα» από αυτόνομα οχήματα.
TAG