Συνολικά, από το 1998 μέχρι και σήμερα η Porsche έχει πουλήσει πάνω από 3.000 911
GT3 Cup και με το νέο μοντέλο η γερμανική
εταιρεία φιλοδοξεί να ακολουθήσει την επιτυχία των προηγούμενων.
Η πρώτη και μεγάλη αλλαγή έχει να κάνει με την παρουσία μιας
νέας έκδοσης του 4λιτρου 6κύλινδρου ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα της Porsche, ο οποίος έρχεται με
485 ίππους ισχύος και βελτιωμένη απόδοση, αλλά και κατανάλωση.
Παράλληλα, συνδυάζεται με ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο που
αφορά στους αλλαγμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, που βελτιώνουν την
παραγόμενη κάθετη δύναμη και βελτιώνουν την πρόσφυση στην πίστα. Σημαντική
είναι και η παρουσία της μεγάλης, 1,84 μέτρων πλάτους πίσω αεροτομής, αλλά και
των αγωνιστικών τροχών με 18 ιντσών ζάντες.
Στα δομικά στοιχεία της νέας Porsche 911 GT3 Cup, η κατασκευή του πλαισίου και του αμαξώματος έχει γίνει από
αλουμίνιο και ατσάλι, ώστε να επιτευχθεί κορυφαία ακαμψία και χαμηλό βάρος. Τα
τελικά κιλά του οχήματος είναι μόνο 1.200.
Φυσικά, υπάρχει και όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός ασφαλείας,
με πλήρες roll cage,
αγωνιστικά καθίσματα με αντίστοιχες ζώνες ασφαλείας, αλλά και ειδική καταπακτή
διαφυγής στην οροφή.
Η νέα Porsche
911 GT3 Cup κατασκευάζεται στην ίδια
γραμμή παραγωγής με την Porsche 911 στο Τσουφενχάουζεν και στη συνέχεια στέλνεται στο
αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας στο Βάισαχ, για την πλήρη μετατροπή της και τα
τελικά τεστ. Το νέο μοντέλο θα ντεμπουτάρει στα διάφορα πρωταθλήματα ανά τον
κόσμο την επόμενη χρονιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου