Νέα McLaren 720S με 720 άλογα και καταιγιστικές επιδόσεις!

Η McLaren αποκάλυψε σήμερα κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης τη νέα 720S, η οποία έρχεται για να αποτελέσει τον αντικαταστάτη της McLaren 650S, προσφέροντας ακόμα περισσότερη ισχύ και πιο γρήγορες επιδόσεις.

Η McLaren χτίζει τη νέα 720S πάνω σε ένα νέο carbon μονοκόκ πλαίσιο, με κινητήρα τοποθετημένο πίσω από τις θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού, αλλά και με πίσω κίνηση.

Ειδικά για το μοτέρ, πρόκειται για έναν καινούργιο 4λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα βενζίνης, ο οποίος ουσιαστικά αποτελεί εξέλιξη του προηγούμενου των 3,8 λίτρων της McLaren 650S.

Η ισχύς του έχει αυξηθεί στα 720 άλογα και η ροπή στα 770 Nm, ώστε σε συνδυασμό με το συνολικό βάρος των 1.283 κιλών να προσφέρεται μια άκρως εντυπωσιακή αναλογία ίππων ανά τόνο στα 561 άλογα/τόνο.

Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο, διπλού συμπλέκτη κιβώτιο, προσφέροντας απλά καταιγιστικές επιδόσεις, μιας και το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, το 0-200 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 341 χλμ./ώρα.

Σχεδιαστικά, η νέα McLaren 720S διαθέτει ένα αεροδυναμικό κουπέ αμάξωμα φτιαγμένο από αλουμίνιο, με νέα λεπτά φώτα στο εμπρόσθιο τμήμα, πλαϊνές πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, αλλά και αντίστοιχα λεπτά φώτα πίσω με δύο εξατμίσεις τοποθετημένες ψηλά.

Η McLaren έχει εφοδιάσει την 720S και με ένα σύστημα «καλωσορίσματος» του οδηγού, ώστε όταν αυτός πλησιάζει το αυτοκίνητο, να ανοίγουν οι καθρέπτες, ανάβει ο εσωτερικός φωτισμός και φωτίζεται ο χώρος του κινητήρα, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό εφέ.

Στην καμπίνα, ξεχωρίζει ο λεπτός ψηφιακός πίνακας οργάνων ο οποίος αναδιπλώνεται μέσα στο ταμπλό, ενώ υπάρχει στην κεντρική κονσόλα και μια κάθετη ψηφιακή οθόνη. Πολύ εντυπωσιακοί είναι και οι διακόπτες που εδράζονται στο επίσης λεπτό κομμάτι της κονσόλας μεταξύ των καθισμάτων.


Ολοκληρώνοντας με το νέο δημιούργημα της McLaren, να σημειώσουμε ότι οι Βρετανοί έχουν τοποθετήσει ένα ειδικό σύστημα που βοηθά στον οδηγό κατά τον έλεγχο της πλαγιολίσθησης (Variable Drift Control), ενώ το σύστημα παραμετροποίησης Proactive Chassis Control II έχει επαναπρογραμματιστεί σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ στη Μεγάλη Βρετανία.
TAG