Νέος 1,5 λτ. diesel με 130 άλογα για το ανανεωμένο Peugeot 308

Η Peugeot έδωσε στη δημοσιότητα ακόμα περισσότερα στοιχεία για το ανανεωμένο 308, στο οποίο ξεχωρίζει ο νέος 1.500άρης BlueHDi πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων.

Το νέο μοτέρ του 308 τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της PSA Peugeot-Citroen και είναι 4κύλινδρο, 1,5 λίτρων με σύστημα SCR 2ης γενιάς, που χρησιμοποιεί AdBlue για να μειώσει τους ρύπους του, αλλά και φίλτρο DPF. Η κατανάλωσή του είναι χαμηλότερη κατά 4 έως 6% σε σχέση με τον 1.6 BlueHDi 120 PS.

Μαζί του η Peugeot θα προσφέρει τον ανανεωμένο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 Puretech των 130 ίππων, που προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση κατά 4% σε σχέση με πριν, ενώ συνδυάζεται και με ένα νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Το 2λιτρο BlueHDi μοτέρ diesel των 180 ίππων συνδυάζεται πλέον με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της Aisin, ενώ για το κορυφαίο 308 GTi by Peugeot Sport, ο 2λιτρος THP βενζινοκινητήρας διατηρείται με 270 άλογα, προσφέροντας 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα.

Εκτός των κινητήρων, το ανανεωμένο Peugeot 308 διαθέτει όπως έχουμε ξαναγράψει ένα ανανεωμένο αμάξωμα (νέα μάσκα, προφυλακτήρες και LED εμπρός φώτα), ενώ έχει αναβαθμιστεί και η γκάμα των συστημάτων ασφαλείας του.


Στο εσωτερικό, συναντούμε καινούργιες ταπετσαρίες και επενδύσεις, μια νέα πανοραμική γυάλινη οροφή για τις εκδόσεις Allure, GT Line και GT, οθόνη αφής 9,7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, αλλά και περισσότερες λειτουργίες και συνδεσιμότητα.
TAG