Η γερμανική Edo Competition παρουσιάζει τη νέα της βελτιωτική πρόταση για την Porsche 911 Turbo S, δημιουργώντας την πιο γρήγορη 911 Turbo S που έχει ποτέ κατασκευαστεί.
Η βελτίωση της Edo Competition επικεντρώνεται στον 3,8 λίτρων biturbo boxer κινητήρα της 911 Turbo S, ο οποίος από 580 άλογα ισχύος αυξάνει τη δύναμή του στα 675 και παράλληλα, προσφέρει 850 Nm ροπής.
Με αυτά τα νούμερα υπό... μάλης, η 911 Turbo S απαιτεί πλέον μόλις 2,7 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα (-0,3 δλ.) και παράλληλα, 23,4 δευτερόλεπτα για το 0-300 χλμ./ώρα (-6,2 δλ.).
Η τελική της ταχύτητα αυξάνεται επίσης στα 342 χλμ./ώρα, δίνοντάς της έτσι τον τίτλο της γρηγορότερης Turbo S όλων των εποχών. Μάλιστα, η ταχύτητα αυτή επιβεβαιώθηκε και στην πράξη, ύστερα από δοκιμές που πραγματοποίησε η γερμανική Autobild στην πίστα EuroSpeedway Lausitzring.
Φυσικά και εκτός από τον κινητήρα, η Edo Competition προσφέρει στην 911 Turbo S και μια νέα εξάτμιση, ανάρτηση με μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ., ένα εμπρόσθιο καπό με σχεδίαση από την GT3 RS, αλλά και νέες ζάντες 20 ιντσών.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου