Η Infiniti αποκαλύπτει τον πρώτο κινητήρα παραγωγής με μεταβλητή σχέση συμπίεσης!

Ο βενζινοκινητήρας με μεταβλητή σχέση συμπίεσης της Infiniti προσφέρει κορυφαία απόδοση με diesel κατανάλωση.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του αυτοκινήτου η Infiniti βάζει στην παραγωγή έναν κινητήρα με μεταβλητή σχέση συμπίεσης, ο οποίος είναι σε θέση να μειώσει κατά 27% την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.

Ο νέος κινητήρας είναι σε θέση να αλλάζει τη σχέση
συμπίεσης από 8:1 και 14:1, ανάλογα με τις απαιτήσεις.
Η τεχνολογία της μεταβλητής σχέσης συμπίεσης δεν είναι νέα, αλλά έχει ξαναπαρουσιαστεί σε πρωτότυπα μοτέρ, όμως για πρώτη φορά μια εταιρεία αποφασίζει να τη βάλει στην παραγωγή.

Το νέο μοτέρ ονομάζεται «VC-T» και θα κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στα τέλη του Σεπτέμβρη, ώστε στη συνέχεια να αντικαταστήσει τον 3,5 λίτρων V6 βενζινοκινητήρα της εταιρείας και να τοποθετηθεί και στα πιο compact μοντέλα της μάρκας όπως το Q30 και το QX30.

Πρόκειται για ένα 4κύλινδρο turbo 2,0 λίτρων μηχανικό σύνολο, το οποίο φέρει δύο παράλληλα συστήματα ψεκασμού του καυσίμου, ένα άμεσου ψεκασμού και ένα μέσα στην εισαγωγή, τα οποία του επιτρέπουν να αλλάζει μεταξύ του κανονικού κύκλου καύσης και του πιο οικονομικού, κύκλου Άτκινσον.

Το νέο μοτέρ θα το δούμε στα περισσότερα μοντέλα της
μάρκας, μεταξύ των οποίων και στο crossover QX30.
Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός έχει τη δυνατότητα να ανυψώνει και να χαμηλώνει το ύψος κάθε πιστονιού του, αλλάζοντας τη σχέση συμπίεσης από 8:1 (για υψηλή απόδοση) σε 14:1 (για maximum οικονομία καυσίμου).

Με βάση μάλιστα τα πρώτα στοιχεία, το μοτέρ αυτό θα έχει ισχύ κοντά στους 270 ίππους, όμως η κατανάλωσή του θα είναι χαμηλότερη κατά 27% σε σχέση με ένα αντίστοιχης ισχύος 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα, φέρνοντάς τον έτσι στα επίπεδα οικονομίας ενός 2λιτρου diesel.

Περισσότερα στοιχεία για αυτόν τον πολύ ενδιαφέρον κινητήρα θα γνωρίζουμε όταν παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, με την τεχνολογία αυτή εφόσον αποδείξει και στο δρόμο τα πλεονεκτήματά της, να απειλεί το μέλλον του diesel, μιας και ο κινητήρας αυτός είναι φθηνότερος για να φτιαχτεί από έναν 2λιτρο turbodiesel και με ίδια οικονομία καυσίμου.
TAG