Αποκάλυψη του νέου Ford Fiesta!


Λίγο πριν τελειώσει η χρονιά που συμπληρώνει 40 χρόνια από την πρώτη παρουσίασή του, η Ford αποκαλύπτει την 7η γενιά του Fiesta, με ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, περισσότερη τεχνολογία, κινητήρες έως 140 ίππους και αναβαθμισμένο εσωτερικό.

Αρχικά και στο πεδίο της σχεδίασης, το νέο Ford Fiesta έρχεται με ένα πιο ώριμο και εκλεπτυσμένο design, χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές, αλλά με την αισθητική απλότητα που γνωρίζουμε και στο Focus. 

Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο Fiesta παρότι δεν αλλάζει πάτωμα μακραίνει κατά 71 χλστ. και πλαταίνει κατά 12 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο, κερδίζοντας σε ό,τι αφορά στην παρουσία του στο χώρο. 

Ένα στοιχείο που το διαφοροποιεί από όλες του τις περασμένες γενιές, αποτελεί το γεγονός ότι για πρώτη φορά η Ford το προσφέρει με μια διευρυμένη γκάμα εκδόσεων, αφού λανσάρεται το πιο πολυτελές Fiesta Vignale, αλλά και το πρώτο crossover Fiesta, το Fiesta Active, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και πιο «περιπετειώδη» εμφάνιση.

Περνώντας στο εσωτερικό, εκεί η Ford μας φέρνει έναν εντελώς νέο θάλαμο, όπου ξεχωρίζει η παρουσία της νέας, 8 ιντσών οθόνης αφής πάνω στην κονσόλα (6,5 ιντσών στις αρχικές εκδόσεις), η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του αναβαθμισμένου συστήματος πολυμέσων SYNC 3 της Ford. 

Στους κινητήρες, η γκάμα ξεκινά με το 3κύλινδρο βενζινοκίνητο μοτέρ 1,1 λίτρων των 70 και 85 ίππων, που αντικαθιστά τον προηγούμενο 1.000άρη. Αμέσως μετά ακολουθεί ο 1,0 EcoBoost (turbo) με 100, 125 και 140 ίππους, που συνδυάζεται με ένα νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Στο diesel, το νέο στοιχείο είναι η προσθήκη για πρώτη φορά σε Fiesta του 1,5 λίτρων TDCi των 120 ίππων του Focus, ο οποίος πλαισιώνεται από την έκδοση του ίδιου μοτέρ με 85 άλογα και εκπομπές CO2 μόνο 82 γρ./χλμ.

Στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι το σύστημα Auto Start/Stop, αλλά και η ενεργή εμπρόσθια γρίλια που βελτιώνει την αεροδυναμική στον 1.000άρη EcoBoost και τον 1,5 TDCi των 85 ίππων. Νέο στοιχείο αποτελεί και το set-up Eco, που παραμετροποιεί με άξονα την οικονομία την απόκριση στο γκάζι, τη λειτουργία του turbo και παράλληλα, δείχνει στον οδηγό πότε να αλλάξει σχέση στο κιβώτιο, για να επιτευχθεί χαμηλότερη κατανάλωση.


Στο τεχνικό κομμάτι, η πλατφόρμα δεν είναι νέα, όμως υπάρχει αύξηση κατά 15% στην στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος, έχουν πλατύνει τα μετατρόχια (+30 χλστ. εμπρός, +10 χλστ. πίσω), το μεταξόνιο είναι 4 χλστ. πιο μακρύ, ενώ έχει τοποθετηθεί μια πιο παχιά αντιστρεπτική στην εμπρός ανάρτηση, για ακόμη πιο σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά.

Ως προς το λανσάρισμα του νέου μοντέλου, αυτό θα αργήσει, αφού η Ford θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του νέου Fiesta στην Ευρώπη και στη χώρα μας τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
TAG