Η Honda αποκαλύπτει το νέο Civic diesel

Με έναν ολικά αναβαθμισμένο 1.600άρη i-DTEC κινητήρα diesel θα έρθει το νέο Civic τον Μάρτιο του 2018, συμπληρώνοντας ιδανικά τις μέχρι τώρα αποκλειστικά βενζινοκίνητες εκδόσεις του.

Ο 1,6 λίτρων i-DTEC του νέου Civic έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτόν στο προηγούμενο μοντέλο (π.χ. 120 άλογα ισχύος και 300 Nm ροπής), όμως η Honda έχει προβεί σε πολλές βελτιώσεις για να μειώσει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.

Έτσι, η ιαπωνική εταιρεία ανακοινώνει ότι το νέο Civic 1,6 i-DTEC θα εκπέμπει μόνο από 99 γρ. CO2 ανά χλμ., με βάση όμως τις μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες κίνησης (κύκλος WLTP) και όχι πια τις μετρήσεις του κύκλου NEDC που γίνονται στο εργαστήριο.

Για να το πετύχει αυτό η Honda εφοδίασε τον κινητήρα με τεχνολογίες και συστήματα που μειώνουν τις τριβές στο εσωτερικό του, ενώ παράλληλα υπάρχουν και μια μικρή τουρμπίνα, προηγμένο σύστημα ψεκασμού της Bosch και σύστημα EGR (επανακυκλοφορία καυσαερίων).

Επιπλέον των παραπάνω, η Honda έχει τοποθετήσει και ένα νέο σύστημα καταλυτών που αποθηκεύει περισσότερες βλαβερές εκπομπές NOx (οξείδια του αζώτου), οι οποίες στη συνέχεια καίγονται για να μην βγουν στην ατμόσφαιρα.

Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του νέου Honda Civic 1,6 i-DTEC, η ιαπωνική εταιρεία τονίζει ότι το 0-100 χλμ./ώρα θα είναι αρκετά γρήγορο, απαιτώντας μόνο 10,4 δευτερόλεπτα.


Το νέο μοτέρ θα συνδυαστεί και με το χάτσμπακ, και με το σεντάν Civic. Η τοποθέτησή του στο Civic θα γίνεται στο εργοστάσιο της Honda στο Σουίντον της Μεγ. Βρετανίας. Παράλληλα, από το 2018 η Honda θα προσφέρει σε όλα τα Civic και ένα αυτόματο κιβώτιο με 9 σχέσεις.
TAG