Με 680 άλογα και κατανάλωση μόνο 2,9 λτ./100 χλμ. η νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Για πρώτη φορά στην ιστορία η Porsche δημιουργεί μια πιο ισχυρή υβριδική έκδοση της Panamera, με τη νέα Panamera Turbo S E-Hybrid να έρχεται για να συνδυάσει τις πολύ γρήγορες επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Η νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid τοποθετείται στη γκάμα πάνω από την «απλή» Panamera E-Hybrid των 462 ίππων διαθέτοντας για την κίνησή της τον 4λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα βενζίνης της εταιρείας, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα.

Η ισχύς του κινητήρα βενζίνης βρίσκεται στους 550 ίππους και του ηλεκτροκινητήρα στους 136, με την συνδυαστική δύναμη να αγγίζει τα 680 άλογα και τη ροπή να φθάνει στα 850 Nm μόλις από τις 1.400 στροφές. Όλη αυτή η δύναμη στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του 8τάχυτου αυτόματου, διπλοσύμπλεκτου PDK κιβωτίου της εταιρείας.

Στο πεδίο των επιδόσεων, για το 0-100 χλμ./ώρα η Panamera Turbo S E-Hybrid απαιτεί μόνο 3,4 δευτερόλεπτα, με την τελική της ταχύτητα να αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή η Porsche υπόσχεται μέση κατανάλωση μόνο 2,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 66 γρ./χλμ.

Με λίγα λόγια έχουμε επιδόσεις ενός supercar, με κατανάλωση ενός super οικονομικού μικρού αυτοκινήτου.

Για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας, το υβριδικό σύστημα της νέας κορυφαίας υβριδικής Panamera διαθέτει μια μπαταρία ιόντων-λιθίου με χωρητικότητα 14,1 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί σε 6 ώρες από μια οικιακή πρίζα ή σε μόνο 2,4 ώρες από έναν ειδικό ταχυφορτιστή.

Η Porsche ανακοινώνει επίσης ότι με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία, η Panamera Turbo S E-Hybrid μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση έως και 50 χιλιόμετρα.


Η νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, μια με «κανονικό» μεταξόνιο και μια με το μακρύτερο της έκδοσης Executive. Το ντεμπούτο του, το νέο υβριδικό μοντέλο θα το κάνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου.
TAG