Νέα crash-test ασφαλείας από τον Euro NCAP με μόνο 3 στα 6 μοντέλα να παίρνουν 5 αστέρια...

Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP παρουσίασε τα αποτελέσματα των crash test σε 6 νέα μοντέλα, με μόνο 3 εκ των οποίων, το νέο Audi Q5, το νέο Land Rover Discovery και το Toyota C-HR να καταφέρνουν να πάρουν τα κορυφαία 5 αστέρια για την παθητική ασφάλεια που προσφέρουν.

Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, ο Euro NCAP επιβράβευσε με 5 αστέρια για την ασφάλειά του το νέο Audi Q5 βαθμολογώντας το με 93% στην ασφάλεια των ενηλίκων, 86% στην ασφάλεια των παιδιών, 73% στην ασφάλεια των πεζών και 58% για τα συστήματα ασφαλείας του.

Το Toyota C-HR πήρε και αυτό 5 αστέρια για την ασφάλεια που προσφέρει, συγκεντρώνοντας 95% στην ασφάλεια των ενηλίκων, 77% στην ασφάλεια των παιδιών, 76% στην ασφάλεια των πεζών και 78% στα συστήματα ασφαλείας του.

Στο Land Rover Discovery τα 5 αστέρια δόθηκαν (90% στην ασφάλεια των ενηλίκων, 80% των παιδιών, 75% των πεζών και 73% στα συστήματα ασφαλείας) παρότι η πόρτα του οδηγού άνοιξε και ο αερόσακός του δεν είχε την κατάλληλη πίεση κατά τη διάρκεια του πλαϊνού crash test.

Στην περίπτωση του νέου Citroen C3, ο EuroNCAP το επιβράβευσε με 4 αστέρια λόγω κυρίως προβλήματος με το παρμπρίζ στο τεστ με τον πεζό, το οποίο μπορεί να του επιφέρει τραυματισμό (88% στους ενήλικες, 83% στα παιδιά, 59% στους πεζούς, 58% συστήματα ασφαλείας η πλήρης βαθμολογία).

Το 5ο μοντέλο που δοκιμάστηκε ήταν το Ford Ka+, το οποίο έλαβε 3 αστέρια για την παθητική του ασφάλεια (73% στους ενήλικες, 61% στα παιδιά, 57% στους πεζούς, 29% συστήματα ασφαλείας), αφού δεν έχει στη γκάμα του πολλά προαπαιτούμενα συστήματα ασφαλείας, ενώ ήταν μέτρια η επίδοσή του στο μπροστινό crash test για την ασφάλεια των πίσω επιβατών.


Τέλος, το Fiat 500 πήρε και αυτό 3 αστέρια (66% στους ενήλικες, 49% στα παιδιά, 53% στους πεζούς, 27% συστήματα ασφαλείας) λόγω και εδώ απουσίας από τον εξοπλισμό συστημάτων ασφαλείας, αλλά και της μέτριας ασφάλειας για τους πίσω επιβάτες στο εμπρόσθιο crash test.
TAG